SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

domingo, 9 de decembro de 2012

Hoja semanal. Del 10 al 16 diciembre.

II domingo de Adviento.
  SEMANA DEL 10 AL 16 DE DICIEMBRE DE 2012

Sábado 15: 10:30 mañana:  ANIVERSARIO por Eulalia Prieto Abal do Catadoiro.
                     8 tarde: por Alfonso Torres Otero y abuelo José y Jesús Moldes Telmo.
Domingo 16: 12:30 mañana: Por Rosario Puente Castro y Albino Souto Fernández.

Lunes 10 : 7 tarde: ANIVERSARIO por  Juan Luís Otero García  de Portonovo.
Martes 11 :7 tarde: por Blas Bea Novas y Rosa Martínez Fernández,esposo y nieto.
Miércoles 12 : 7 tarde: por Rosario Deza Uhía y Manuela González Otero.
Jueves 13: 7 tarde: por Catalina Martínez Franco esposo e hijos y a Santa Lucía, intención particular.
Viernes 14: 7 tarde ANIVERSARIO por Juan Domínguez Martínez de Portonovo.
Sábado 15: 7 tarde: por Dolores Otero Aguín y Ana Piñeiro Peón.
Domingo 16: 11:30 mañana por la parroquia.

ANIVERSARIO: Durante la presente semana celebraremos 3 aniversarios: el lunes 10 por Juan Luís Otero García de Portonovo yel viernes día 14 por Juan Domínguez Martínez; ambos en la capilla de Portonovo y finalmente el sábado día 15 a las 10:30 de la mañana en la parroquial por Eulalia Prieto Abal do Catadoiro. A dichos aniversarios se os invita a participar.

CÁRITAS:  Comienzan las coléctas extraordinarias de Cáritas el día de la Inmaculada. Como todos los años intentamos hacer llegar a los hogares más necesitados una pequeña cesta con la que queremos qu sea una muestra de cariño y que la navidad quiere hacerse presente.
ADVIENTO:Encaramos ya el ecuador de este tiempo de espera en Cristo, que viene a salvarnos centrándonos en Isaías y en Juan Bautísta y sobre todo en María quien medita en el corazón el sí que le ha dado a Dios.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE ABRIL: As novas da parroquia no 2014

Firma invitada: Rev. Óscar Valado desde Roma

Nuestro sacerdote y amigo Óscar Valado ha querido compartir con nosotros su experiencia personal de lo que ha vivido en Roma durante el pas...

Consúltanos en tu smartphone