SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

luns, 7 de abril de 2014

Semana del 7 al 13 de abril.

TIEMPO CUARESMAL  Y RAMOS
 SEMANA DEL 7 AL 13  DE  ABRIL DE 2014

Domingo 13: DOMINGO DE RAMOS EN LA PASIÓN DEL SEÑOR
12:15 mediodía:  BENDICIÓN DE LOS RAMOS EN LA EXPLANADA y  a continuación procesión de entrada de Ramos.
12:30 mediodía:   MISA SOLEMNE DE RAMOS Y LECTURA DE LA PASÍÓN.

Miércoles 9 : 7.00 tarde:  por José Manuel Radío Rico.
Sábado 12:  9:15 noche: por Leopoldo González Agís, Manolita Pérez Rocafort y Esther Lores.
Domingo 13: 6.00 tarde: Santa Misa por la parroquia.

_______________________________________________________________________

LES ADELANTO QUE LOS ACTOS CENTRALES DE SEMANA SANTA SERÁN EN LA IGLESIA PARROQUIAL.
EL VIACRUCIS DE VIERNES SANTO SEGUIRÁ SIENDO EN LA CAPILLA.

ACTO PENITENCIAL EN EL NUEVO TEMPLO DE SANXENXO: Nuestro Arzobispo Don Julián Barrio Barrio presidirá el lunes 7 de abril un acto penitencial para ayudarnos a vivir mejor las fiestas pascuales que se nos avecinan. El arzobispo ha hecho un gran esfuerzo para poder estar con nosotros por eso esperamos corresponderle como se debe.

AVISO SOBRE LAS INTENCIONES DE LAS MISAS: Si desean anotar las intenciones de las misas de los domingos en Adina pueden hacerlo de dos maneras; la primera entrando en la sacristía y el sacristán le anotará allí los nombres y el domingo que quieran que se le diga para anunciarlo en la hoja una semana antes, como de costumbre. Otra manera es enviando un correo electrónico a parroquiadeadina@gmail.com o en los despachos de Don Samuel de los miércoles en la rectoral.
En Portonovo hablen con el sacerdote que celebre la eucaristía tanto el miércoles y el domingo como el sábado.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE XANEIRO: As novas da parroquia no 2016.

Semana do 11 ó 17 de xaneiro

TEMPO ORDINARIO    ADINA Sábado    16 Domingo 17 Venres       15 Sábado       16  ...

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI