SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

luns, 22 de abril de 2013

Semana del 22 al 28 de Abril.

IVª SEMANA DE PASCUA
SEMANA DEL 22 AL 28 DE ABRIL

Sábado 27:tarde: por Manuel Martínez Cacabelos y José García Feijoó esposa y nieta Rosa.
Domingo 28: 12:30 mañana: por Manuel Fernández Rodríguez y Manuel Pérez García, hermanos y padres.

Martes 23: 8 tarde; ANIVERSARIO por Luisa Outeda Prieto de Portonovo.
Jueves 25: por Luisa García Bea, Guillermo Blanco Estévez y Soledad Vidal Boullosa y esposo.
Sábado 27: 8 tarde: por Sabina Iglesias Durán, Esmeralda Míguez Iglesias y Juan Norat Uhía.
Domingo 28: 11:30 mañana : por la parroquia.

ANIVERSARIO: Esta semana celebraremos en la capilla de Portonovo el aniversario por Luisa Outeda Prieto que era de Portonovo. Será el martes día 23 a las 8 de la tarde. Se os invita a participar.

CONVIVENCIA DE LOS CONFIRMANDOS: El sábado día 27 se tendrá como todos los años la convivencia en el colegio de los Salesianos de Castrelo. Saldremos desde la marquesina de la plaza de abastos a las 10:30 de la mañana y como hemos dicho en la reunión con los padres los que puedan disponer de su coche para poder llevarlos se les agradece y terminaremos sobre las 17:30.

REUNIÓN CON LOS PADRES DE 1ª COMUNIÓN: El viernes día 26 a las 9 de la tarde tendremos en la rectoral la 2ª reunión con los padres a fin de informarles de la preparación que por la semana tendremos siempre durante el mes de mayo y otras sugerencias.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis