SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

Newsletter

martes, 23 de setembro de 2014

BIENVENIDO DON MANUEL



ESTE DOMINGO LA PARROQUIA POR FIN DISPONDRÁ DE SACERDOTE. TRAS UN AÑO HUÉRFANA LA COMUNIDAD QUE CONFORMA SANTA MARÍA ADINA DE PORTONOVO YA VEÍA CON NECESIDAD LA LLEGADA DEL NUEVO PÁRROCO PUES, AUNQUE PARECE QUE NO, PARA UNA PARROQUIA COMO LA NUESTRA TENER UNA CABEZA VISIBLE, UN PATRÓN QUE LIDERE NUESTRAS SENDAS DE FE ES MUY NECESARIO.
ES POR ESO QUE ESTE DOMINGO 28 TENEMOS PREPARADA UNA GRAN CELEBRACIÓN A SU LLEGADA.
TRAS LA RECEPCIÓN EN LA EXPLANADA DE LA IGLESIA SE PROCEDERÁ CON EL RITO DE ENTRADA EN LA IGLESIA. LUEGO TENDRÁ LUGAR SU PRIMERA EUCARISTÍA QUE ESTARÁ SOLEMNIZADA POR LA AGRUPACIÓN CORAL SANTA MARÍA ADINA DE PORTONOVO Y POR LA BANDA DE GAITAS 'OS GATIÑOS'.
ESTÁIS TODOS INVITADOS A ESTE GRAN ACONTECIMIENTO.
TAMBIÉN AGRADECER LA ENCOMIABLE LABOR REALIZADA POR EL PÁRROCO DE SAN XENXO, DON SAMUEL GARCÍA TACÓN, QUE DURANTE ESTOS MESES SE HA HECHO CARGO. Y COMO NO, HACER MENCIÓN A NUESTRO ANTERIOR PÁRROCO Y PROMOTOR DE ESTA BITÁCORA. (GRACIAS DON JOSÉ POR CONFIARME ESTA LABOR DE COMUNICACIÓN. OJALÁ QUE SU SUCESOR LA VALORE COMO LO HIZO USTED).
HORA: 12.30 DE LA MAÑANA.
LUGAR: IGLESIA PARROQUIAL.

PD: LOS QUE NO PUEDAN ASISTIR AL ACTO CENTRAL DE MEDIODÍA SEPAN QUE TENDRÁN OCASIÓN DE SALUDAR A DON MANUEL EN LA MISA DE LAS 8 EN PORTONOVO.

ALERTA COVID-19

ALERTA COVID-19
Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

Consúltanos en tu smartphone
acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén