SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

mércores, 5 de agosto de 2020

FALECE O PÁRROCO DE SAN CIBRÁN DA AROUSA

COMUNICADO OFICIAL: 



Con tristeza y esperanza comunicamos el fallecimiento de nuestro querido párroco D. Antonio Sineiro Padin. Sus restos mortales llegarán a la Iglesia parroquial hoy a las 8 de la tarde donde se celebrará una misa rezada por su eterno descan
so. A las 10 de la noche habrá una vigilia de oración . El funeral será mañana jueves a las 7 de la tarde y a continuación será enterrado en el cementerio parroquial de Barrantes. Nos gustaría que los niños de Vilanova a quienes el tanto quiso, puedan despedirlo mañana al final del funeral con algún gesto de cariño (flores, dibujos, algún texto ... ) que pueden dejar ante su féretro al finalizar el funeral. 

REQUIESCAT IN PACE

ALERTA COVID-19

ALERTA COVID-19
Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

Consúltanos en tu smartphone
acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén