SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

domingo, 8 de decembro de 2013

Semana del 9 al 15 de diciembre.

 TIEMPO DE ADVIENTO 
     SEMANA DEL 9 AL 15  DE DICIEMBRE DE 2013       

 ADINA
Sábado 14: 10:30 mañana: ANIVERSARIO por Manuela Portela Esperón.
                      8 tarde: celebración dominical de víspera en acción de gracias al Sagrado Corazón de Jesús y al Inmaculado Corazón de María.
Domingo 15: (III Adviento):12:30 mediodía: Celebración dominical por Manuel Domínguez Cacabelos su hijo y sus padres.

PORTONOVO
Sábado 14:  7 tarde: Celebración dominical por Sabina Iglesias Durán, José Méndez Besada y Dolores Otero  A.
Domingo 15 : (III Adviento) : 11:30mañana :Celebración dominical.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NOTICIAS
CORO DE CATECISMO EN ADINA: En la Iglesia Parroquial estamos formando un sencillo coro con las voces de todos aquellos niños y niñas de catecismo que lo deseen para dignificar nuestras celebraciones del Domingo con algún canto adecuado. Todos los interesados pueden apuntar a sus hijos en Adina. Los ensayos serán, en principio, los domingos a las 11.

HOJA PARROQUIAL: Se ruega a todos que respeten la Hoja Parroquial colocada en el tablón de la parroquia. Debe estar siempre visible porque en ella ya están todos los cultos que se celebrarán toda la semana . Lo que no pertenece a esta parroquia debe colocarse en OTRO tablón público colocado para ese fin.

Consúltanos en tu smartphone

Consúltanos en tu smartphone
acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén