SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

mércores, 18 de decembro de 2013

Nuestra Señora de la Esperanza

Hoy, 18 de diciembre la Iglesia espera expectante el nacimiento del Mesías. Junto con María, su madre, la Virgen estamos todos los que buscamos la luz del portal de Belén. Estamos en plena recta final del Adviento y este domingo será ya el 4º y último. El portal se acerca. Es por eso que celebramos a la Virgen de la Esperanza. María es el modelo de madre en este tiempo de oración. A su lado espera toda la tierra y confía, como ella hizo, en la obra redentora de Dios, culminada en su hijo Jesucristo. Él vendrá a reconciliar a la humanidad con Dios y a borrar el pecado del mundo. María lo sabe y aguarda con impaciencia el momento del parto, al igual que esperamos nosotros.
También se le conoce como Virgen de la O en la Expectación del parto de la Santísima Virgen María.
Si quereis saber más acerca de esta fiesta podeis entrar en esta página haciendo clic aquí.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis