SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

domingo, 20 de outubro de 2013

Semana del 21 al 27 de octubre.

 TIEMPO ORDINARIO 
       SEMANA DEL 21 AL 27 DE OCTUBRE DE 2013         

 ADINA

Sábado 26: 8 tarde: celebración dominical vespertina, rezaremos por Francisco López y sus padres.
Domingo 27:12:30 mediodía: Celebración dominical, rezaremos por José Pombo López.

PORTONOVO

Sábado 26: 7 tarde: Santa Misa por Nélida Lores Cordo.

Domingo 27: 11:30mañana :Celebración dominical.
                                       

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NOTICIAS

 CATEQUÉSIS: Este fin de semana comienzan ya los horarios normales de la catequesis parroquial. En la capilla de Portonovo los más pequeños los sábados a las 6 de la tarde y los de Comunión y postcomunión los domingos a las 10:30 de la mañana. En Adina todos a las 11:30 los domingos. Los grupos de Confirmación empezarán su catequesis la primera semana de noviembre, después de Difuntos. Ellos tienen sus horarios particulares fuera del fin de semana. Los de Adina tendrán la catequésis en la Casa de Cultura y los de Portonovo en la casa de Isabel. Estén atentos.

REUNIÓN DE CATEQUISTAS: Durante esta semana tendremos la primera reunión de catequístas. Infórmense.


CATEQUÉSIS DE ADULTOS: Todavía permanece abierto el plazo de inscripción para todos aquellos que quieran recibir la confirmación y les haya pasado por el motivo que fuere la edad habitual para recibirla. Tendremos un horario totalmente adecuado a sus circunstancias. Infórmense en el blog mediante mensaje si fuese necesario o por vía mail.

ALERTA COVID-19

ALERTA COVID-19
Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

Consúltanos en tu smartphone
acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén