SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

mércores, 7 de agosto de 2013

Semana del 5 al 11 de agosto.

XVIIIª SEMANA DEL TIEMPO ORDINARIO
         SEMANA DEL 5 AL 11 DE AGOSTO DE 2013

Sábado 10: tarde: por Victoria García Cacabelos y hermano José, y por Victoriano Martínez Vilavedra, suegros y cuñados.
Domingo 11: 12 mediodía: por Carmen García Gondar y Luís García Puente.

Lunes 5:  8 tarde por Victor Manuel Durán Agís.
Martes 6: 8 tarde  por Jose María Lema García y su hermano Antonio.
Miércoles 7: 8 tarde por Isidro Requejo Filgueiras.
Jueves 8: 8 tarde: por Rita Uhía Martinez y acción de gracias a intención particular.
Viernes 9: 8 tarde: por Rosario Alarcón Doval y esposo.
Sábado 10: 8 tarde: por Carmen Sabarís Torres y familia Rodríguez Míguez
Domingo 11: 11:00 mañana : por la parroquia.
                   8 tarde: Acción de gracias a intención particular.

FIESTAS DE VERANO: Para la semana que viene comenzaremos las fiestas patronales de verano. Desearía desde aquí que las fiestas fueran de gran convivencia primero con los familiares pero también con los forasteros que nos visitan. Desearía también que no redujésemos solamente las fiestas en lo puramente folcklórico ni solo en ser meros espectadores sinó que niños, jóvenes y mayores participen en las numerosas misas y procesiones que marcan con solemnidad estos días y que harán que nuestras tradiciones perduren en el tiempo.

COLECTA DE CÁRITAS: Recordamos, como anuncian los carteles en la iglesia que el primer domingo de cada mes es la de Cáritas. Ténganlo en cuenta.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE XANEIRO: As novas da parroquia no 2016.

Semana do 11 ó 17 de xaneiro

TEMPO ORDINARIO    ADINA Sábado    16 Domingo 17 Venres       15 Sábado       16  ...

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI