SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

luns, 1 de xullo de 2013

Semana del 1 al 7 de julio.

XIIIª SEMANA DEL TIEMPO ORDINARIO
        SEMANA DEL 1 AL 7 DE JULIO DE 2013

Sábado 6: tarde: por  Luísa Piñeiro Míguez y Victoria  García Cacabelos.
Domingo 7: 12 mediodía: por Rafael Marín , RufinoTorres y hermanos y Ángel Castro Docío y sus padres.

Lunes 1:  8 tarde por Mª de los Ángeles Eguindazu Celaya.
Martes 2: 8 tarde   ANIVERSARIO por Juan Norat Uhía.
Miércoles 3: 8 tarde por todos los difuntos de la parroquia.
Jueves 4:  8 tarde: por Dolores Lorenzo Barbeito.
Viernes 5: 8 tarde: por Victor Manuel Durán Agís.
Sábado 6: 8 tarde: por Manuel Charlín Ribadomar.
Domingo 7: 11:00 mañana : por la parroquia.
            *13:00 tarde: MISA SOLEMNE A SAN CRISTÓBAL
                                      EN EL PARQUE DEL ESPIÑEIRO.
                       8 tarde: por la parroquia.

COLÉCTA DE CÁRITAS: La colecta de este domingo como todas las del primer domingo de mes es para cáritas pero esta de una manera especial estará dedicada a ayudar a una familia de la parroquia que tiene un niño enfermo y está en PARO. Desde estas líneas hacemos una llamada a la solidariedad para que entre todos podamos remediar estos casos tan graves.

MISA DE SAN CRISTÓBAL: El domingo 7 de julio tendremos la misa solemne a San Cristóbal en el parque de O Espiñeiro y a continuación procesión y bendición de automóviles.

NUEVO HORARIO DE LA MISA DE LOS DOMINGOS POR LA TARDE EN PORTONOVO:
Para no existir confusión este año la misa de domingo de la tarde de la capilla durante el verano será a las 8 como el resto de la semana. Entonces de lunes a domingo habrá misa a las 8 de la tarde.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE ABRIL: As novas da parroquia no 2014

Firma invitada: Rev. Óscar Valado desde Roma

Nuestro sacerdote y amigo Óscar Valado ha querido compartir con nosotros su experiencia personal de lo que ha vivido en Roma durante el pas...

Consúltanos en tu smartphone