SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

martes, 25 de xuño de 2013

Semana del 24 al 30.

XIIª SEMANA DEL TIEMPO ORDINARIO
        SEMANA DEL 24 AL 30 DE JUNIO DE 2013

Sábado 29: tarde: por José Otero y su nieto.
Domingo 30: 12 mediodía: por Salvador Domínguez Puente, esposa y yerno y Dolores Prieto Otero.

Lunes 24:  8 tarde por Rosario Bea Novas y su esposo.
Martes 25: 8 tarde  por José Sabor Iglesias y esposa Rosario.
Miércoles 26: 8 tarde por José Méndez Besada.
Jueves 27:  8 tarde: por Soledad Vidal Boullosa y esposo.
Viernes 28: 8 tarde: por Guillermo Blanco Estévez.
Sábado 29: 8 tarde: por Sabina Iglesias Durán
Domingo 30: 11:00 mañana : por la parroquia.

ÓRDENES DE DIÁCONO:
El domingo día 7 de julio por la tarde en la catedral de Santiago tendrán lugar las Órdenes Sagradas de Presbítero y Diácono del seminarista que está en la parroquia; Don Francisco, como ya muchos sabeis.
Creo que es bueno estar a su lado y el de su familia en ese día tan importante. El precio que hemos acordado es el de 10€ y que incluye el autobús y también un pequeño detalle con el que obsequiaremos a Paco con motivo de la orden que va a recibir . Se saldrla de al lado de la plaza de abastos a las 3 y media de la tarde. Daremos más información en sucesivas hojas parroquiales.

NUEVO HORARIO DE LA MISA DE LOS DOMINGOS Y FESTIVOS EN ADINA: La misa dominical a partir del domingo 9 de junio comenzará a ser a las 12 del mediodía.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE ABRIL: As novas da parroquia no 2014

Firma invitada: Rev. Óscar Valado desde Roma

Nuestro sacerdote y amigo Óscar Valado ha querido compartir con nosotros su experiencia personal de lo que ha vivido en Roma durante el pas...

Consúltanos en tu smartphone