SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

luns, 14 de xaneiro de 2013

Hoja semanal.Del 14 al 20 enero

Iª semana tiempo ordinario
          SEMANA DEL  14 AL 20 DE ENERO DE 2013

Sábado 19: 1 tarde: MISA SOLEMNE A SAN ANTONIO Y PROCESIÓN.
8 tarde: por Alfonso Torres Otero y su abuelo José, Ramiro Requejo Fernández y Alcira Martínez Núñez y esposo.
Domingo 20: 12:30 mañana: por Albino Souto Fernández y Carmen Troncoso Otero.

Lunes 14 : 7 tarde: por Francisco Martínez Vilavedra y su hermana María Jesús.
Martes 15 : 7 tarde no hay misa por fiesta de San Amaro.
Miércoles 16 : 7 tarde: por Rosario Deza Uhía y Manuela González Otero.
Jueves 17: 7 tarde:   por Amanda Garrido Pérez y Dolores Domínguez Alarcón.
Viernes 18: 7 tarde ANIVERSARIO por Dolores Bea y  Marcial González de Portonovo.
Sábado 19: 7 tarde: por Luis Carballa Besada y Marcial González Piñeiro.
Domingo 20: 11:30 mañana : por la parroquia.

ANIVERSARIO: El viernes día 18 a las 7 de la tarde en la capilla de Portonovo celebraremos el aniversario por Dolores Bea y  Marcial González  que vivían en Portonovo. Como siempre se os invita a participar.

FIESTAS EN ARRA: El martes día 15 comenzamos las fiestas en Arra. El 15 la fiesta grande en honor a San Amaro, con misa rezada a las 11 horas y la solemne a la 1 y a continuación procesión. El miércoles día 16 a la 1 en honor a San Marcial y Procesión.

CONFERENCIAS: Con antelación les recuerdo y lo hago por ser importante y es que el jueves 17 y el viernes 18 de enero en el colegio Salesiano de Castrelo a las 9 de la tarde tendrá lugar una charla impartida por Don José Antonio González, biblista natural de Lugo y como muchos ya sabrán es un gran conocedor de ese tema. Pueden ir los que lo deseen.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE XANEIRO: As novas da parroquia no 2016.

Semana do 11 ó 17 de xaneiro

TEMPO ORDINARIO    ADINA Sábado    16 Domingo 17 Venres       15 Sábado       16  ...

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI