SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

domingo, 11 de novembro de 2012

Hoja Semanal.Del 12 al 18 Nov.

XXXIIª Tiempo Ordinario.

SEMANA DEL 12 AL 18 DE NOVIEMBRE DE 2012

Miércoles 14: 8 tarde: Comienza la Novena y Misa por los difuntos.
Jueves 15: 8 tarde: Novena y misa.
Viernes 16: 8 tarde: Novena y misa.
Sábado 18: 8 tarde: Novena y misa.
 Domingo 11 :12:30 mañana:Novena y misa.

Lunes 12: 7 tarde : Por Blas Bea Novas y hermana y Rosario Deza Uhía.
Martes 13 :7 tarde : por Ana Piñeiro Peón , Manuela González Otero y José Manuel Lema García.
Miércoles 14 : 7 tarde : Comienza la Novena y Misa por los difuntos.
Jueves 15: 7 tarde: Novena y misa.
Viernes 16: 7 tarde:Novena y misa.
Sábado 17: 7 tarde:Novena y misa.
Domingo 18: 11:30 mañana: Novena y misa.

NOVENA DE ÁNIMAS: El miércoles comenzaremos la novena y la misa por las benditas almas del purgatorio tanto en Portonovo como en Adina. Lógicamente en la capilla a las 7 de la tarde y en la parroquial a las 8 de la tarde. Demostremos una vez más el cariño a nuestros familiares que nos han dejado y que esperan que nos acordemos de ellos como nos recuerda Santa Mónica, a su hijo San Agustín "No te olvides de mí ante el altar". Vivamos pues, intensamente este novenario y que durante todo el año el día del Señor que es Domingo sea el refrescar nuestra fe en el recuerdo.

GRUPOS DE CONFIRMACIÓN: Como todavía van viniendo algunos que por diversas causas no se han presentado el pasado 26 de octubre nos vemos en la necesidad de formar un grupo nuevo que tendría su catequesis los sábados a las 4:30 de la tarde. Esto se avisará por los diversos grupos.

ACTO GENERAL DE ÁNIMAS: Les recordamos que el Acto general de Ánimas por los difuntos de la parroquia, culminación de la novena que se viene celebrando desde el día 14 del presente, tendrá lugar el viernes día 23 de noviembre. En próximas hojas iremos adelantando acontecimientos y programa para dicho día.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE XANEIRO: As novas da parroquia no 2016.

Semana do 11 ó 17 de xaneiro

TEMPO ORDINARIO    ADINA Sábado    16 Domingo 17 Venres       15 Sábado       16  ...

Consúltanos en tu smartphone

acérca tu cámara a este código BIDI