SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

Newsletter

martes, 27 de novembro de 2012

Especial 10.000 visitas

Hemos superado el umbral de las 10.000 visitas en menos de un año de vida del boletín parroquial en red de Adina de Portonovo. Gracias a todos por hacer de este sitio web vuestra referencia de consulta, información y divulgación. Decir y agradecer tanto a feligreses como visitantes de los lugares más recónditos del globo (en especial latinoamérica) habeis hecho una parada aquí en www.adinadeportonovo.blogspot.com.es
En concreto 10.004 en estos momentos.
A decir verdad desde el equipo de redacción nunca esperamos que fuese a tener una acogida tan satisfactoria y tan rápida, esto demuestra la necesidad que existía en la parroquia de tener una herramienta como esta a vuestra disposición. 
Una vez más gracias a todos. No quiero acabar esta entrada sin antes recordarles que de hoy en un mes el Blog de todos cumple un año. Tendremos sorpresas que poco a poco desvelaremos. Permanezcan atentos.

ALERTA COVID-19

ALERTA COVID-19
Cóidate a tí, cóidanos a todos.

Consúltanos en tu smartphone

Consúltanos en tu smartphone
acérca tu cámara a este código BIDI

Beato Carlo Acutis

Beato Carlo Acutis
Ruega por Nosotros. Amén