SAÚDO DO PÁRROCO

Queridos feligreses,
A través de esta plataforma quixera transmitirvos o meu afectuoso saúdo para estar convosco. Algúns xa tiven o gusto de disfrutar, por primeira vez, da súa presencia e grata compañía o día da miña presentación. Os demáis quixera que me sentises preto de vós nestas líneas escritas.
Veño coa intención, se me deixades, de gastar a vida que me queda entre vós, compartindo ilusións, alegrías e penas, no marco da gran familia que é esta comunidade parroquial.
Así mesmo, quero reiterar o meu agradecemento pola magnífica acollida que me brindastes o domingo día 28 de setembro de 2014, cun recoñecemento especial para Don Samuel García Tacón, párroco de Sanxenxo, a quen considero verdadeiramente alma mater de tal acontecemento.

Recibide todos e todas unha grande aperta do voso recente párroco.

Manuel Pérez Blanco.

domingo, 20 de maio de 2012

PRIMERAS COMUNIONES

Es Cristo quien invita

El sábado día 26 y el domingo día 27 celebramos en la parroquia las primeras comuniones y ambos días comenzarán a las 12.30 de la mañana. Nuestra participación debe ser para estar al lado de estos niños que por vez primera se acercan a la mesa de los mayores y que se sientan acompañados no solo por los familiares sinó también por la comunidad parroquial.

Con María nos acercamos a Jesús
Además el lunes día 21 a las 9.30 de la tarde tendremos con los padres de los niños de 1ª Comunión la última reunión a fin de preparar lo mejor que podamos las primeras comuniones e informarles de todos los detalles pendientes.

ALERTA COVID-19

Cóidate a tí, cóidanos a todos.

HEMEROTECA DE ABRIL: As novas da parroquia no 2014

Firma invitada: Rev. Óscar Valado desde Roma

Nuestro sacerdote y amigo Óscar Valado ha querido compartir con nosotros su experiencia personal de lo que ha vivido en Roma durante el pas...

Consúltanos en tu smartphone